V loňském roce začalo na českém trhu působit 39 nových značek

4. 1. 2024

Dle průzkumu realitní poradenské společnosti Cushman & Wakefield vstoupilo loni na maloobchodní trh v Česku 39 nových značek, nejvíce za uplynulých 10 let. 14 nových značek spadá do sektoru jídla, nápojů a potravin, 9 značek je z módního odvětví. Podle země původu byla nejvíce zastoupená Itálie s 8 značkami, 5 jich přišlo ze Slovenska a 4 z Francie. Do Prahy loni zamířilo 33 značek, Brno a Ostrava uvítaly po dvou, Hatě a Hradec Králové po jedné.

Mezi nejvýznamnější značky, které na českém trhu začaly loni působit, patří Victoria’s Secret, Popeyes, Signorvino, Rossopomodoro či Zadig & Voltaire. V pražském Mánesu se otevřela velmi populární Aperol Spritz Terrace, v Manifesto Market koncept Holy Pasta, v ulici Na Příkopě čajovna The Alley. Segment luxusního zboží rozšířila italská značka zimního oblečení MooRER.

Na trh přišly i značky Bottega Prosecco Bar a Natoo na pražském letišti a hlavním nádraží. Prodejce potravin Billa začal otevírat maloformátové prodejny Viva Billa u čerpacích stanic, velkoobchod Makro cílí prodejnami Bonveno na návštěvníky centra Prahy. Čokoládové cukrovinky Toblerone se nově prodávají ve specializované prodejně ve Fashion Arena Prague Outlet.

ich/rs/ČTK

Exkluzivní partner

Hlavní partneři

Partneři