První den tohoto roku zmizelo z české realitní scény Stavební fórum, které nicméně pod novým názvem – remspace – pokračuje jak ve svých konferenčních, tak mediálních aktivitách. Ale v trochu jiné podobě. „Už jsme nechtěli jen mapovat aktuální dění na trhu a organizovat setkání lidí, kteří se mohou scházet jinde a jinak,“ osvětluje pozadí rebrandingu Michal Šourek, šéf MSG holdingu (remspace je – stejně jako dříve Stavební fórum – součástí této skupiny). Podle něj remspace bude na svých akcích nabízet komplexnější témata se zaměřením na nejbližší i vzdálenější budoucnost: „Realitní trh nyní prochází dramatickými změnami. Chceme se proto zaměřit hlavně na nové výzvy, nové technologie a inovace v realitní sféře.“ Tomu bude přizpůsoben i formát diskusních setkání – napříště půjde hlavně o větší, obsahově široce rozkročené půldenní či celodenní konference. „Proto jich bude také méně, pro letošní rok počítáme se zhruba deseti akcemi. My jsme tyto změny postupně začali provádět už v loňském roce. Reakce partnerů i návštěvníků našich akcí nás přesvědčily, že jdeme správným směrem,“ říká M. Šourek.
Mírně se mění také „teritoriální“ působnost společnosti. „Centrem naší činnosti samozřejmě zůstává Praha, která je naším největším realitním trhem. Ale už v loňském roce jsme byli aktivnější v Brně a chceme v tom pokračovat. A současně se po delší odmlce vrátit do Bratislavy,“ plánuje M. Šourek.
Konferenční premiéra společnosti remspace se bude konat 1. února tohoto roku, a to pod názvem „PRAHA & VLTAVA: Sdílené vize“ (podrobnosti najdete na stránkách internetového časopisu remspace.cz).
Autorem nového loga je člen týmu remspace František Průša.
RS/pb